امروز:
دوشنبه, 26 شهریور 1403
دسته: مشروح اخبار
یکشنبه, 23 بهمن 1401 17:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 120

سخن مردم: مراسم جشن انقلاب بمناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در مسجد 14 معصوم محله علی آباد برازجان با حضور آحاد مردم و سخنرانی مرتضی قدوسی شهردار شهر برازجان برگزار گردید.


به گزارش سخن مردم: در این مراسم شهردار برازجان با اشاره و بیان دستاوردهای انقلاب و نیز توجه به محرومان گفت : همه مسئولین مدیون مردم هستند و لذا رفع مشکلات مردم باید اولویت توجه ما و مسئولین باشد.


وی افزود: ما در پروژه‌های عمرانی توسعه متوازن شهری و خصوصا نگاه ویژه به مناطق محروم و کم برخوردار شهر را جهت توسعه و عمران در نظر گرفته ایم و برخی در حال اجرا می باشد.
وی بیان داشت : در واگذاری پروژه ها توجه ویژه ای به اعطای ان به پیمانکاران امین و سالم داشته ایم تا کارها هم با سرعت و هم با کیفیت خوب به اجرا برسد.
مرتضی قدوسی شهردار برازجان این انقلاب را متصل به انقلاب ظهور امام مهدی عج خواند و تحقق این امر را منوط به جامعه سازی برای خدمت به مردم دانست.
در این مراسم که به همت پایگاه‌های بسیج اباصالح المهدی(عج)، حضرت معصومه(س) و هیئت زوار الحسین ع برگزار گردید همراه با برنامه های متنوع جنگ شادی، طنز ،نورافشانی و اهدای جوایز به شرکت کنندگان همراه بود، گروه سرود منتظران ظهور نیز به اجرای سرودهای بسیار زیبا پرداختند.

 

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share