امروز:
دوشنبه, 26 شهریور 1403
دسته: مشروح اخبار
شنبه, 22 بهمن 1401 14:30
   
    ایمیل
کد خبـر : 118

سخن مردم: ابوالفضل قاسمی" مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهر برازجان در طلیعه چهل و چهارمین بهار پیروزی، همزمان با سراسر کشور بار دیگر با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند.

به گزارش سخن مردم: مراسم یوم الله ۲۲ بهمن با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری نماینده مردم شریف استان بوشهر در مجلس خبرگان با حضور مسئولین ،خانواده معظم شهدا اقشار مختلف، پیرو جوان، زن و مرد از میدان چمران تا کاروانسرای مشیرالملک (دژ) برگزارشد.

مردم ولایت مدارشهربرازجان با مشت‌های گره کرده در کنار هم خشم و انزجار خودشان را از دشمنان نظام و انقلاب به نمایش گذاشتند و با سر دادن شعارهای الله اکبر، ۲۲ بهمن ماه یوم الله است یوم الله، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل حضور خودشان را به تصویر کشاندند.

راهپیمایان با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی و پرچم های الوان مزین به شعارهای انقلابی، تصاویر امام و رهبری و تصویر شهید حاج قاسم سلیمانی در راهپیمایی حضور پیدا کرده و جلوه  ویژه‌ای خلق کردند و با حضور حماسی، برگ زرینی بر افتخارات افزودند.

مردم ولایی شهر برازجان در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ۲۲بهمن ماه حضور باشکوه تر به میدان آمدن و مردم علی‌رغم تمام دسیسه‌های دشمنان آمدند تا حضور پررنگ‌تر و باشکوه‌تر تجلی پیدا کند.

درپایان مراسم قطعنامه سراسری راهپیمایی ۲۲ بهمن توسط برادرشهید ایرج زاده قرائت شد  که در این بیانیه از اصحاب قلم و سخن خواسته شد که با راهبرد جهاد تبیین توطئه‌های شوم دشمن را نقش برآب کنند.

اضافه کردن نظر
نام

نظرات ثبت شده
Guest 1401-11-24 07:04
سلام. درود بر. مردم. همیشه در. صحنه شهر. برازجان احسنت بر شما. مردم. فهیم و. انقلابی.
اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share