امروز:
دوشنبه, 26 شهریور 1403
دسته: مشروح اخبار
شنبه, 22 بهمن 1401 15:30
   
    ایمیل
کد خبـر : 114

سخن مردمفاطمه قاسمی: مردم انقلابی وهمیشه درصحنه شهربرازجان در طلیعه چهل و چهارمین بهار پیروزی، همزمان با سراسر کشور بار دیگر با حضورپرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند.

به گزارش خبرنگار سخن مردم: مراسم یوم الله ۲۲ بهمن با سخنرانی آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری نماینده مردم شریف استان بوشهردرمجلس خبرگان ورئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با حضورمسئولین ،خانواده معظم شهدا اقشار مختلف، پیرو جوان، زن و مرد ازمیدان چمران تا کاروانسرای مشیرالملک (دژ) برگزارشد.

آیت الله حسینی بوشهری درراهپیمایی یوم‌الله ۲۲بهمن دربرازجان با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد انقلاب اسلامی در مقایسه با سایر انقلاب های جهان، یادآور شد: انقلاب اسلامی ریشه در بعثت، ریشه در غدیر و ریشه در عاشورا دارد.

وی افزود: از ابتدای انقلاب با تدبیر مقام معظم رهبری و آگاهی مردم برنامه‌های فتنه‌انگیز دشمنان اجرا نشده و آنچه که خواسته‌ی آنها بوده به آن نرسیده‌اند،مردم همواره در مسیر انقلاب هستند و به دشمنان اجازه سوءاستفاده نمی دهند.

آیت الله حسینی بوشهری نماینده مردم شریف استان بوشهردرمجلس خبرگان تصریح نمود:راهپیمایی باشکوه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر میهن اسلامی ایران برای دوستان مایۀ نشاط و امید و برای دشمنان ‌این انقلاب مایۀ یأس و ناامیدی است.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری ادامه داد: مردم و مسئولان نیز باید هوشیاری و آگاهی داشته باشند و بصیرت‌افزایی در بین آحاد مختلف مردم افزایش پیدا کند تا اقدامات استکبار جهانی به ثمر ننشیند به همین سبب این موضوع آگاهی مردم را در این زمینه می‌طلبد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: دشمنان تلاش می‌کنند تا سرعت پیشرفت انقلاب و دین را بگیرند به همین سبب باید وحدت خود را حفظ کنیم.

آیت الله حسینی بوشهری خاطر نشان کرد: انقلابی که به همت امام خمینی(ره) به ثمر نشست و چهل وچهارسال از آن می‌گذرد برای سایر کشورها الگو است. 

 نماینده مردم شریف استان بوشهردرمجلس خبرگان با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد انقلاب اسلامی در مقایسه با سایر انقلاب های جهان، یادآور شد: انقلاب اسلامی ریشه در بعثت، ریشه در غدیر و ریشه در عاشورا دارد ومرحله نهایی ظهور حضرت ولیّ عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف است،همه ما انتظار فرج داریم و باید در این انتظار، خدمت کنیم انتظار فرج، انتظار قدرت اسلام است و ما باید کوشش کنیم تا قدرت اسلام در عالم تحقق پیدا کند و مقدمات ظهور ان شاءالله تهیه بشود.

آیت الله حسینی بوشهری، ۲۲بهمن را یکی از ایام الله دانست و گفت: باید ۲۲بهمن های انقلاب را به مردم یادآوری کنیم تا مردم صفحات درخشان زندگی خودشان را فراموش نکنند.

آیت الله حسینی بوشهری، با بیان اینکه در طول ۴۴سال گذشته فراز و فرودهای زیادی را همچون جنگ و تحریم پشت سر گذاشتیم، عنوان کرد: دشمن می خواهد که مردم به صحنه نیایند، اما به تعبیر قرآن، انسان های صبور مانند کوه مقاوم هستند و آرمان انقلاب را بالاتر از مشکلات روزمره زندگی می دانند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یکی دیگر از ویژگی های انقلاب اسلامی را وجود یک مرجع عارف سالک الی الله در راس آن دانست و اضافه کرد: رهبران زیادی در بلوک شرق و بلوک غرب دنیا وجود دارند، اما پیشوای انقلاب اسلامی بر همه آن رهبران امتیاز دارد.

آیت الله حسینی بوشهری، سومین ویژگی انقلاب اسلامی را شعار «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» دانست وبیان نمود: گفت: انقلاب اسلامی نه تنها وابسته به شرق و غرب نشد، بلکه با شعارهای کوبنده هم شرق و هم غرب را نفی کرد و پدیده «نظام مقدس جمهوری اسلامی» را به وجود آورد.

آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری نماینده مردم شریف استان بوشهردرمجلس خبرگان ورئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درپایان گفت:انقلاب اسلامی مانند چشمه خوشان روز به روز طراوت جدیدی پیدا می کند لذا این انقلاب در سایه توکل به خدا خواهد ماند و باید با همت مردم و تحت هدایت های رهبری موانع و مشکلات را برطرف کنیم.

امام جمعه دشتستان:انقلاب اسلامی ایران پشتوانه مردمی دارد

به گزارش خبرنگار سخن مردم:در ابتدای مراسم حجت الاسلام مصلح امام جمعه دشتستان دراین مراسم با قدردانی از حضور پرشور مردم گفت: مردم ولایی شهربرازجان مانند همیشه دردفاع ازآرمان های انقلاب حضور باشکوهی در راهپیمایی داشتند.

 امام جمعه دشتستان درادامه گفت : مردم ولایت مدارشهربرازجان باز هم به صحنه آمدند تا بار دیگر اعلام کنند که به آرمان های امام راحل پایبندند،تا بگویند دل هایشان همچون همیشه با انقلاب همراه است.

وی افزود:یکی از تفاوت های انقلاب اسلامی ایران پشتوانه مردمی آن است که نماد آن در عرصه های مختلف مانع از حضور مردم و حمایت از انقلاب نشده است.

حجتالاسلام مصلح اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌کوری چشم دشمنان وپیش بینی‌هایی که برای چهلمین وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی داشتند که انقلاب این پیروزی را نبیند همچنین با اجرای برنامه‌های شومی که از اهداف آنها بود تصمیم داشتند تا وحدت مردم را ازبین ببرند این نظام وحدت خود را خفظ کرده و اکنون نیز شاهد برگزاری چهل وچهارمین سال جشن پیروزی انقلاب اسلامی هستیم.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share